POMPPA OY:N B2B VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT JÄLLEENMYYJILLE

Voimassa 15.2.2023 alkaen
Päivitetty 8.8.2023

Yleistä

Verkkokaupan tuotteita myy Pomppa Oy, y-tunnus 2180752-4. Tuotteita myydään kuluttaja-asiakkaille maailmanlaajuisesti. Voidakseen tilata verkkokaupasta asiakkaan tulee olla vähintään 18-vuotias ja hänellä on oltava pysyvä toimitusosoite. Asiakkaan on tutustuttava voimassa oleviin toimitusehtoihin sekä hyväksyttävä nämä ehdot voidakseen tehdä tilauksen verkkokaupassa. Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen ja toimitusehtojen muutoksiin.

Huomaa, että sinulla saattaa olla näissä ehdoissa määritettyjen oikeuksien lisäksi muita sovellettavasta lainsäädännöstä johtuvia oikeuksia, jotka voivat vaihdella maakohtaisesti.

Mikäli tarvitsette apua tai lisätietoja voit lähettää sähköpostia osoitteeseemme sales@pomppa.fi tai soittaa numeroon +358 50 502 0165. Soitot arkisin klo 9.00-15.00.

Tuotetiedot ja saatavuudet

Pomppa pyrkii siihen, että verkkokaupasta löytyy ajankohtaiset ja oikeat tiedot tuotteista sekä niiden saatavuudesta. Emme voi taata tietojen virheettömyyttä, eikä myytävien tuotteiden saatavuutta. Kaikkia tuotteita valmistetaan vain rajallinen määrä.

Mikäli tilauksen vastaanottamisen jälkeen käy ilmi, että onnistuneesta tilauksesta huolimatta saatavuustiedoissa on ilmennyt virhe ja tuote on loppunut, Pomppa ilmoittaa tästä välittömästi asiakkaalle. Tällaisessa tilanteessa asiakas voi peruuttaa koko tilauksen tai muuttaa sitä.

Tuotteiden värit ja materiaalit pyritään esittämään mahdollisimman tarkasti ja totuudenmukaisesti. Huomioithan, että tietokoneen, puhelimen tai tabletin näytön asetukset saattavat vaikuttaa tuotekuviin, joten emme voi taata värien paikkansapitävyyttä kaikilla laitteilla ja asetuksilla.

Hinnat, kulut ja verot

Ilmoitetut hinnat koskevat ainoastaan tässä verkkokaupassa tehtyjä tilauksia. Tuotteiden hinnat näytetään ilman veroja ja maakohtainen arvonlisävero, joka määräytyy asiakkaan toimitusosoitteen perusteella lisätään kassalla. Tilauskohtaiset toimituskulut näkyvät ostoskorissa. Toimituskulut lisätään tilaukselle ’’toimitus’’-kohdan mukaisesti.

Tilaaminen ja asiakastiedot

Tilaus tehdään Pompan B2B verkkokaupassa www.b2b.pomppa.fi. Tuotteet tilataan lisäämällä tuotteet ostoskoriin ja suorittamalla tilaus loppuun kassalla painamalla’’Lähetä tilaus’’-painiketta. Voidaksesi tilata Pompan verkkokaupasta, sinun tulee pyytää tunnukset asiakaspalvelustamme sales@pomppa.fi. Ilman tunnuksia jälleenmyyjä ei voi tehdä tilausta Pompan B2B verkkokaupasta.

Tilauksesta lähetetään sähköpostitse tilausvahvistus, josta näet tilausnumeron, tilatut tuotteet ja ostoksen summan. Jos tilausvahvistus jää jostain syystä tulematta, ilmoita siitä asiakaspalveluumme.

Minimitilausmäärä

Uuden asiakkaan ensimmäisen tilauksen loppusumma tulee olla vähintään 500€ (alv 0%) ja tästä seuraavien tilausten vähintään 200€ (alv 0%).

Maksaminen

Jälleenmyyjä saa tilausvahvistuksen sähköpostitse tehtyään tilauksen verkkokaupan kautta. Lasku toimitetaan sähköpostitse tai verkkolaskuna tilauksen käsittelyn yhteydessä.

Toimitus

Käsittelemme tilauksia arkisin. Toimitamme tilauksen mahdollisimman pian sen jälkeen, kun tilaus on onnistuneesti rekisteröitynyt verkkokauppaamme. Tilausten normaali käsittelyaika on 0–3 arkipäivää. Ruuhka-aikoina tilausten käsittelyaika voi olla normaalia pidempi. Mikäli tilauksen käsittely kestää yli 7 arkipäivää tilauksen jättämisestä tai tuotetta ei voida toimittaa, ilmoitamme tilanteesta asiakkaalle sähköpostitse mahdollisimman pian.

Toimitukset Suomessa

Suomessa Pompan lähetykset hoitaa Posti.

Hinnat toimituksille Suomessa:

  • Suomi: 10 € / lähetys.

Vaihto- ja palautusoikeus

B2B kaupassa tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusmahdollisuutta.

Virheet ja reklamaatiot

Kun asiakas on vastaanottanut toimituksen, asiakkaan tulee viipymättä tarkistaa, että toimitus sisältää kaikki tilatut tuotteet. Mikäli tuotteessa tai toimituksessa havaitaan virhe, tulee asiakkaan viipymättä ilmoittaa asiasta asiakaspalveluumme: sales@pomppa.fi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vahingoittunut kuljetuksessa, on siitä tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle sekä ilmoitettava asiasta asiakaspalveluumme.

Laki ja määräykset

Verkkokauppamme ja toimitusehtomme noudattavat Suomen lakia ja kiistatilanteissa sovelletaan Suomen lakia.